اخبار

همایش مادرانه "همنوا با کودکان فلسطین" در شهرستان زیرکوه برگزار شد.

همایش مادرانه "همنوا با کودکان فلسطین" در شهرستان زیرکوه برگزار شد.
در راستای همدردی با کودکان غزه و مادران داغدار فلسطینی همایش مادرانه "هنوا با کودکان فلسطین "در فاطمیه شهر حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زیرکوه سوم آبانماه 1402 ودر آستانه وفات حضرت معصومه (س) همایش مادرانه "همدردی با کودکان غزه با حضور جمع کثیری از خواهران در محل فاطمیه شهر حاجی آباد برگزار گردید.

حسین فدایی تبریزی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زیرکوه در این مراسم جنایات وحشیانه وددمنشانه رژیم غاصب،ظالم وکودک کش صهیونیستی را محکوم نموده و بیان داشت: این جنگ سالهاست توسط رژیم صهیونیستی شروع شده وزندگی رابرای مردم مظلوم فلسطین دشوارنموده است.

وی همچنین با اشاره به وجود بیش از هشت هزار کودک با عنوان "جیل الحاجز" متذکر شد.

و افزود: بنا به اعلام رسمی سازمانهای بین المللی بیش از هشت هزار کودک بعنوان نسل ایست وبازرسی در غزه وجود دارند که اینها در منطقه بسته نظامی بدلیل اجازه ندادن اشغالگران جهت رسیدن به بیمارستان، داخل آمبولانس یا روی آسفالت به دنیا آمده اند و پدر خانواده ،چندین ساعت بالای سرهمسرش این خفت را تحمل می نماید که سالانه اعلام می شود بسیاری از مادران پشت ایست و بازرسی با درد زایمان می میرندوکودک بی مادر می ماند ویا کودکان می میرند و مادر بی کودک وچه بسا کودک و مادر هردو جانشان را از دست داده و همسر نا امید به خانه بر می گردد و هر روز هزار بار مرگ خویش را آرزو می کند ودر چنین فضایی این ملت از سال 1921فقط تحقیر و توهین ، توهینی بدتر از مرگ را تحمل نموده اند ومرگ را خوشبختی می بینند.

گفتنی است: سخنرانی حجت الاسلام حسینی دادستان شهرستان و رجز خوانی و مرثیه خوانی حسین مالدار از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.
۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۴۵