اخبار

کسب رتبه برتر عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور

کسب رتبه برتر عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی در بین ۳۱ استان کشور موفق شد رتبه دوم عملکرد در شاخص‌های عمومی و اختصاصی را کسب نماید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی علی فرخنده در ابتدا این موفقیت مرهون الطاف درگاه ایزدی برشمرد و خاطرنشان کرد: در موضوعات مرتبط با فرهنگ عمومی هدایت های مدبرانه حضرت آیت الله عبادی، نماینده معزز ولی فقیه در استان همچنین تدابیر هوشمندانه و نگاه ویژه استاندار محترم خراسان جنوبی، همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دستگاه های اجرایی و همراهی جامعه فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی استان در اجرای برنامه ها منجر به انجام فعالیت های تشکیلاتی و نهایتا کسب این موفقیت شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خراسان جنوبی از دیگر دلایل این موفقیت را تدوین سند تحول و حرکت در مسیر آن عنوان کرد و گفت: چشم انداز فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حرکت در مباحث فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی به عنوان سازمانی پیش برنده و پیشرونده می‌باشد.
وی تصریح کرد: در راستای سند تحول این اداره کل جلسات متعددی را با حضور نخبگان برگزار کردیم که منجر به اجرایی شدن برنامه‌هایی فاخر فرهنگی، هنری گردید که از ثمرات آن به رشد چشمگیر جذب اعتبارات فرهنگی می توان یاد کرد. 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه با اشاره به اقدامات زیربنایی، اظهار داشت: فعال سازی شورای فرهنگی عمومی، تدوین نقشه مهندسی فرهنگی، جلسات هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان، توجه ویژه به برنامه های محوری و خلاقیت در اجرای ماموریت های سازمانی، پیگیری جدی تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام، توجه به تمامی نیازهای اداره کل در بحث اداری و نیروی انسانی از جمله این اقدامات می باشد.
وی با اشاره به معایب و نواقص شاخص های عمومی و اختصاصی در سنوات قبل، بیان کرد: با ماموریتی که در ابتدای فرآیند به دفتر مدیریت عملکرد این اداره کل محول شد جلسات متعددی با حضور نمایندگانی از سازمان مدیریت استان برگزار گردید که تصمیم به رفع این معایب گرفته شد.
فرخنده در پایان ضمن تبریک این موفقیت، از زحمات و تلاش های اهالی فرهنگ و هنر استان همچنین کارکنان اداره کل و شهرستان های استان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و هم افزایی در عرصه‌های مختلف ماموریتی، شاهد موفقیت‌های روزافزون در سنوات آتی باشیم."
۹ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۴۷