اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

تشکیل کارگروه عفاف و حجاب ذیل شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان

تشکیل کارگروه عفاف و حجاب ذیل شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از تشکیل کارگروه عفاف و حجاب ذیل شورای فرهنگ عمومی برای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با ستاد عفاف و حجاب این استان، رسالت این کارگروه را برنامه ریزی، تدوین و اجرای برنامه و فعالیت های فرهنگی در کنار اقدامات سلبی برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند برنامه های منسجمی هستیم گفت: برای اجرای این برنامه تشکیل کارگروه عفاف و حجاب ذیل شورای فرهنگ عمومی استان در دستور کار قرار گرفت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان تاکید کرد: به همین دلیل دستور کار اصلی این نشست شورای فرهنگ عمومی استان عفاف و حجاب است و این نشست نیز به صورت مشترک با ستاد عفاف و حجاب استان سمنان برگزار شده است.

در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان همچنین طرح "آرمان روح الله" با هدف برگزاری هفته بزرگداشت شهدای مدافع امنیت توسط مسوول این طرح ارائه و اعلام شد: اینهفته قرار است ششم تا دوازدهم آبان همراه با برنامه های مختلف برگزار شود.

استان سمنان چهار شهید مدافع امنیت داشته است که برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن به درجه رفیع شهادت نائیل آمده اند و برای بزرگداشت آن برنامه هایی از جمله برگزاری یادواره شهدای مدافع امنیت در مساجد، مدارس و سرکشی و تجلیل از خانواده شهدای امنیت پیش بینی شده است.

یکصد و پنجمین نشست شورای فرهنگ عممی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور استاندار و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۴۴
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |