اخبار

نظارت بر مسایل مرتبط با عفاف و حجاب در دستگاههایی اجرای به صورت مستمر ادامه دارد

نظارت بر مسایل مرتبط با عفاف و حجاب در دستگاههایی اجرای به صورت مستمر ادامه دارد
استاندار سمنان گفت: نظارت بر مسایل مرتبط با رعایت عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی این استان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید اینکه تدین، دینداری و ولایت مداری مردم استان سمنان در کشور زبانزد و بی نظیر است ادامه داد: توجه به مسایل مرتبط با عفاف و حجاب در این استان ضروری است.

وی به چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: شورای فرهنگ عمومی تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را برای تحقق مشارکت حداکثری مورد توجه قرار دهد.

هاشمی، امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را چهار راهبرد اصلی و اساسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات معرفی کرد و گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان جمعه ۱۱ اسفند برگزار می شود.

استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ فرزندآوری و تحقق جوانی جمعیت، تصریح کرد: ضروری است شورای فرهنگ‌ عمومی، نخبگان و موثرین این استان در حوزه جوانی‌ جمعیت برنامه‌ریزی منسجم داشته باشند.

یکصد و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۳۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |