اخبار

برگزاری پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جاسک

برگزاری پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جاسک
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک: پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جاسک با موضوع بررسی مسائل مرتبط با مساجد در محل دفتر امام جمعه جاسک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین ذاکری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جاسک بیان کرد: انقلاب ما از مساجد کلید خورد و استمرار و بقاء انقلاب ما هم از مساجد قوت می گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت بسیار بالایی در حوزه مساجد در شهرستان جاسک وجود دارد بسیاری از جریانات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی می تواند از مساجد شهر و روستا مدیریت شود.

در پایان امام جمعه جاسک اذعان کرد: بزودی قرارگاه مساجد، جهت برنامه ریزی های مشترک نهادها و ادارات و افراد مرتبط با مساجد در شهرستان تشکیل خواهد شد.

در ادامه فاضل رستمی دبیر این شوراء گفت: از دیرباز مساجد خاستگاه تحولات عبادی و سیاسی بوده است و بسیاری از جریانات مهم و سرنوشت ساز جامعه مسلمانان از مساجد شکل گرفته است به طوری که هر چقدر مساجد ما پویاتر و فعال تر باشد آن روح تفکر و تحول در جامعه رونق بیشتری به خود می گیرد.

۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۵۱
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان |