اخبار

امام جمعه ری :

فرهنگ مهم است و باید در متن جامعه قرار گیرد

فرهنگ مهم است و باید در متن جامعه قرار گیرد
حجت الاسلام والمسلمین علی شاهچراغی در یکصد و یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری بر ضرورت اهمیت فرهنگ در تحول اجتماعی جامعه تأکید کرد.

امام جمعه شهر ری در یکصد و یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری، توجه جدی به فرهنگ و اهمیت آن در تحول اجتماعی جامعه را امری ضروری دانست و گفت: فرهنگ بسیار مهم است و باید در متن جامعه قرار گیرد و در این صورت است که تحول ایجاد می شود چرا که هر جا به موضوع فرهنگ توجه بیشتری شده توفیقات بهتری در آن جامعه حاصل شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته وحدت و روز اخلاق و مهرورزی قرار داریم لازم است بدانیم در قرآن و روایات معتبر بیش از 100 ویژگی اخلاقی از شخصیت پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) نقل شده است که ضرورت و رویکردهای اخلاقی و دینی آن در جامعه امروز احساس می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی شاهچراغی از مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و سایر دستگاه های فرهنگی شهرستان خواست تا با تشکیل نشست های تخصصی فرهنگی و تقویت انگیزه های دینی و اجرای تصمیمات کارشناسی شده، نسبت به ایجاد توفیقات فرهنگی در سطح شهرستان اقدام کنند.

۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |