اخبار

رونمایی از آثار نویسنده شهرستان قدس در حاشیه برگزاری یکصد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی

رونمایی از آثار نویسنده شهرستان قدس در حاشیه برگزاری یکصد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی
اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قدس در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان از کتاب های لیلا گوهری نویسنده بومی شهرستان با عنوان های(زیبای صبور با موضوع دفاع مقدس، داغ عشق با موضوع اهدای عضو، بانو با موضوع ارباب رعیتی قبل از انقلاب و حوادث انقلاب 57) رونمایی کرد.

در حاشیه برگزاری یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس، از کتاب های لیلا گوهری نویسنده بومی شهرستان با عناوین«زیبای صبور(با موضوع دفاع مقدس)، داغ عشق(با موضوع اهدای عضو) و بانو(با موضوع ارباب رعیتی قبل از انقلاب و حوادث انقلاب 57)» رونمایی شد.

رمان زیبای صبور فداکاری یک پزشک جوان را که رفاه و آسایش و زندگی مرفه را رها می کند و برای خدمت به هموطنانش به پشت سنگرهای جنگ می رود را به تصویر می کشد.

 لیلا گوهری در داستان بانو زندگی دختری روستایی را که به جرم دختربودن، محکوم به کار در مزارع خان است، روایت می کند و این نویسنده در کتاب داغ عشق، اوج سخاوت و بخشندگی را در زمانی به تصویر می کشد که بعد از مرگ بتوانی با ذره ذره وجودت به دیگران زندگی ببخشی.

 گفتنی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از این آثار 30 شهریور 1402 و در حاشیه برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی رونمایی کرد.

۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۳۱
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |