اخبار

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد:

ارائه راهکار برای تقویت انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی

ارائه راهکار برای تقویت انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی
آیت الله عبادی؛ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که روز پنجشنبه 6 مهرماه 1402 برگزار شد، با توجه به اهمیت موضوع اتحاد و انسجام اجتماعی و نیاز جامعه انسانی و اسلامی، بر ارائه راهکار هایی به منظور مقابله با دشمنان و غفلت های نفسانی تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (6 مهر) در شورای فرهنگ عمومی استان با گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع اتحاد و انسجام اجتماعی و نیاز جامعه انسانی و اسلامی باید راهکارهایی ارائه شود که ما در مقابل آفات و دشمن و با غفلت و فراموشی‌ها چه کنیم؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیشنهاد داد فهرست آنچه اعضاء در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مطرح کردند در قالب یک جدول مکتوب ارائه دهند تا اولویت‌ها به لحاظ اهمیت موضوع خودش و از جنبه رتبه در جمع صاحب‌نظران کارشناسی شود و از قبل در اختیار اعضا قرار گیرد تا برای بررسی و تصویب آن  در شورای فرهنگ عمومی با مطالعه کامل باشد.
وی بیان کرد: اگر بتوانیم یک مسئله کارشناسی شده مورد نیاز استان را تصویب و عملی کنیم دیگران باید از ما تبعیت کنند نه اینکه ما معطل طرح‌های آنان بمانیم.
۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۰۵