اخبار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

دستاوردهای و توفیقات نظام برای ارتقای انسجام اجتماعی تبیین شود

دستاوردهای و توفیقات نظام برای ارتقای انسجام اجتماعی تبیین شود
طالبی بر لزوم تبیین دستاوردها و توفیقات حاکمیت و نظام اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی برای اتحاد ملی و ارتقای انسجام اجتماعی تأکید کرد و گفت: بسیاری از دستاوردها و توفیقات دولت و نظام را مردم اطلاع ندارند که باید اینها به نحوی به آنان منتقل شود که باور کنند.
محمدرضا طالبی امروز (6 مهر) در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت وحدت ملی و انسجام اجتماعی اظهار کرد: وجه مشترک تمام سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع دشمن‌شناسی و تشریح نقش آنان در برنامه‌های مختلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم و ترکیبی و هر مقطع و مناسبتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق امپراطوری رسانه‌ای، فضای مجازی و عوامل خودفروخته داخلی برنامه دارد، تصریح کرد: چنانچه نقش دشمن را به درستی در تمام برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های هنری، نمایشگاهی و اردویی برای جامعه تبیین کنیم، خودش محور بسیار مهمی در  موضوع اتحاد ملی و انسجام اجتماعی خواهد بود.

طالبی به سخنان رهبر معظم انقلاب درب حث انتخابات، سبک زندگی و نقش دشمن و ... اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در بحث کشف‌حجاب که فرمودند بسیاری از کسانی که کشف حجاب می‌کنند از پشت پرده تحریک به این کار یعنی دستگاه‌های جاسوسی دشمن، مطلع نیستند، اگر بدانند پشت کشف حجاب و مبارزه با حجاب چه کسانی و دستگاههایی هستند، این کار را نمی‌کنند چون خیلی از آنها اهل دین و تضرع و ماه رمضان و دعا هستند.

وی بر لزوم تبیین دستاوردها و توفیقات حاکمیت و نظام اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی برای تقویت اتحاد ملی و انسجام اجتماعی تأکید کرد و گفت: بسیاری از دستاوردها و توفیقات دولت و نظام را مردم اطلاع ندارند که باید اینها را به نحوی به آنان منتقل کنیم که با توجه به سیاه‌نمایی و تبلیغات سوء دشمن، این دستاوردها و توفیقات را باور کنند.

معاون استاندار با اشاره به اتحاد ملی و انسجام ملی در حوزه مذاهب، بیان کرد: با توجه به اینکه در هفته وحدت قرار داریم از همه کسانی که مسئولیت در این زمینه دارند درخواست می‌شود سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اجتماع بزرگ مردم کردستان در 22 اردیبهشت سال 1388 را مطالعه کنند چون در این خصوص مطالب بسیار ارزشمندی را بیان فرمودند که باید فصل الخطاب خودمان قرار دهیم و در این راستا حرکت کنیم.

۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۷