اخبار

افتتاح رویداد والا جامگان در شهر قم

افتتاح رویداد والا جامگان در شهر قم
رویداد سبک پوشش عفیفانه روز چهارشنبه مورخ ۲۲ شهریور در شهر قم افتتاح شد

 

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، این رویداد با هدف عرضه محصولات عفیفانه و حمایت از نوآوران و تولیدکنندگان پوشاک داخلی در مجموعه کهکشان الغدیر قم، با حضور ۶۰ تولیدکننده پوشاک و محصولات وابسته برگزار شد.

شورا

مهتاب رضیئی  دبیر قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی کشور، در افتتاحیه این رویداد گفت؛ سلامت خانواده و حفظ حریم خانواده از اولویت های موضوعی در شورای فرهنگ عمومی کشور. است که در همین راستا حمایت از تولید محصولات منطبق با سبک زندگی ایرانی اسلامی و دسترس پذیری پوشاک عفیفانه از اقدامات انجام شده است. 

شورا

وی افزود؛ ایجاد سکوهای فروش پوشاک عفیفانه و افتتاح سامانه جامع طراحان از دیگر توفیقاتی است که کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور در دوره کاری جدید خود بدان دست یافته است و سامانه جامع طراحان به منظور ساماندهی و حمایت از طراحان ایرانی اتفاق مبارکی است که باید در خصوص آن اطلاع رسانی شایسته در سراسر کشور صورت پذیرد.

شایان ذکر است رویداد والاجامگان از روز ۲۲ شهریور ماه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

شورا

گفتنی است در این افتتاحیه دکتر مهدیه محمدتقی زاده عضو هئیت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مسئولین و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی حضور داشتند.

شورا

 

۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۱۵
روابط‌عمومی و اطلاع رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور |