اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

وحدت و امنیت ملی به فرموده مقام معظم رهبری دو مولفه اصلی در کشور است

وحدت و امنیت ملی به فرموده مقام معظم رهبری دو مولفه اصلی در کشور است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، وحدت و امنیت ملی را به فرموده مقام معظم رهبری دو مولفه اصلی در کشور دانست و بر ضرورت هوشیاری و آگاهی مردم و مسوولان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید بر اینکه دشمن برای تهدید و زیرسوال بردن امنیت موجود، بدنبال ایجاد بحران در سطح کشور است افزود: ضروری است تا در برابر توطئه و دسیسه چینی‌های با برنامه دشمنان، هوشیار و آگاه بوده و با برنامه‌ عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث فرزندان‌ این‌کشور و نظام‌جمهوری از عده قلیلی که‌ در اغتشاشات سال گذشته جیره‌خور، مزدور و برنامه‌گیر دشمنان بودند بسیار فرق می‌کند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: برای نسل نوجوان و جوان کشور برای مصون سازی در برابر توطئه چینی و دسیسه های دشمنان و معاندان نظام،‌ طرح های متنوع،‌ جامع و با نشاط به خصوص در حوزه دانش‌آ‌موزی در دست اقدام قرار‌ گرفت که برخی به انجام‌ رسید، اما متاسفانه برخی نیز به‌ مرحله اجرا در نیامد، ضرورت دارد تا در آینده این‌ مهم‌ به صورت کامل‌ اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان متذکر شد: برخی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده که باید در این خصوص و با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، برنامه ریزی صورت گیرد.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور استاندار سمنان و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۲۹
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |