اخبار

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

ارتباط با مردم و در کنار آنها بودن، گره گشایی از مشکلات و تکریم ارباب رجوع امنیت آفرین است

ارتباط با مردم و در کنار آنها بودن، گره گشایی از مشکلات و تکریم ارباب رجوع امنیت آفرین است
استاندار سمنان، ارتباط با مردم و در کنار آنها بودن، گره گشایی از مشکلات و تکریم ارباب رجوع، اقناع سازی و اقناعی صحبت کردن، در جامعه را امنیت آفرین خواند.

به گزارش  روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید بر اینکه استان سمنان در اکثر حوزه ها در سطح کشور سرآمد و پیشرو است افزود: در اغتشاشات سال گذشته مردم‌ متدین و ولایتمدار استان‌ سمنان‌ به واسطه بصیرت و‌آگاهی خود با این‌ اتفاقات‌ همراهی نکردند و ارکان‌ امنیتی استان نیز با اشرافیت کامل به صورت‌ میدانی در پای کار‌ حضور داشتند.

وی تاکید کرد: تقویت ارتباط بدنه‌ آموزش و‌ پرورش با اولیا و مربیان و دانشگاه‌ها با والدین، باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه فضای استان‌ با‌ محوریت‌ نماینده ولی فقیه در استان فضای بسیار آرامی است خاطرنشان کرد: باید در برابر دسیسه ها و توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و تمام‌ اتفاقات و اقدامات‌ داخل استان تحت رصد قرار دارد.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و حضور سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |