اخبار

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان
نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز چهارشنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیر شورای فرهنگ عمومی در این نشست بررسی فعالیت های تبیینی در استان، انتخاب سمنان به عنوان شهر دوستدار کتاب، برگزاری مسابقه داستان نویسی به یاد لاله ها را دستور جلسه امروز این نشست معرفی کرد.

فرشید فلاح با اشاره به سیر انتخاب سمنان به عنوان شهر دوستدار کتاب از دستگاهها و ارگانهای همکار در کسب این موفقیت تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد: سمنان امسال با کسب رتبه بالا موفق به دریافت عنوان پایتختی کتاب شود.

شهردار سمنان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از هشتمین دوره انتخاب شهرهای دوستدار کتاب در کشور پرداخت و گفت: سمنان در بین 12 شهر دوسیتدار کتاب عنوان دوم را کسب کرده است.

سیدحسین موسوی ابراز امیدوار کرد: در بررسی میدانی که از فعالیت های سمنان برای رسیدن به عنوان پایتختی کتاب اجام شده است موفق به کسب این عنوان شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیز به ارائه گزارشی از برگزاری دومین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله های پرداخت و گفت: این جشنواره قرار است همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) در بهمن ماه امسال برگزار شود.

برخی از مدیران دستگاههای اجرایی نیز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد به ارائه فعالیت های تبیینی خود پرداختند.

در این نشست لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استاندار سمنان و برخی از مدیران کل و شهردار سمنان توسط امام جمعه سمنان اهداء شد.


۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |