اخبار

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

اصحاب رسانه خوزستان، سرمایه‌های علمی و اجتماعی هستند

اصحاب رسانه خوزستان، سرمایه‌های علمی و اجتماعی هستند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اصحاب رسانه خوزستان، سرمایه‌های علمی و اجتماعی بسیار ارزشمند ما هستند که در این زمینه به هم‌اندیشی آنها نیازمند هستیم.

مجید منادی دراتاق خبر که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور،  اصحاب رسانه و فعالان مد و لباس برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خوزستان، امسال، به مناسبت اربعین حسینی برنامه های فرهنگی و هنری بسیاری به صورت ویژه  در مرز چذابه و موکب این اداره کل برگزار کرد که از کلیه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می نمایم.

وی به حفظ و صیانت از پوشش اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با انجام فعالیت های فرهنگی و هنری از جمله برگزاری جشنواره حریم مهر که در هفته عفاف و حجاب در استان خوزستان انجام شد می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

منادی با بیان اینکه امید است که شورای فرهنگی به جایگاه قرارگاهی و تنظیم گری فرهنگ برسد که در سطح کشور وجود دارد تصریح کرد: اصحاب رسانه خوزستان، سرمایه‌های علمی و اجتماعی بسیار ارزشمند ما هستند که در این زمینه به هم‌اندیشی آنها نیازمند هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه رسانه‌ای استان در کنار کار رسانه خود فعال‌های اجتماعی بسیار خوبی هستند که همیشه کمک یار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده‌اند، امیدوار هستیم با هم‌اندیشی آنها بتوانیم وظایف و فعالیتهای خود را در فضای شورای فرهنگ عمومی به نحو شایسته تقویت کرده و گسترش دهیم.

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان |