اخبار

برگزیدگان رویداد "حریم مهر" اعلام شدند

برگزیدگان رویداد "حریم مهر" اعلام شدند
"حریم مهر" اولین رویداد و نمایشگاه مد و لباس استان خوزستان بود که به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور برترین طراحان و تولیدکنندگان در اهواز برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند.

معاون سینمایی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین معرفی برگزیدگان رویداد "حریم مهر" اظهار کرد: این رویداد فرهنگی و هنری با موضوع عفاف حجاب در پنج بخش شامل بخش نمایشگاهی، اجرای پرفورمنس، بخش کارگاه‌های آموزشی و بخش رقابتی طراحی لباس ایرانی _ اسلامی طی چهار روز برگزار شد.

سیدامین سپهریان عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ایام محرم و صفر، بخش نقاشی و چاپ روی پارچه نیز در این رویداد قرار گرفت که آثار ارزشمندی تولید شد.

وی افزود: حدود ۴۰۰ اثر به دبیر خانه این رویداد رسید که هفت اثر برگزیده و از سه اثر تقدیر شد.

برگزیدگان رویداد

در بخش طراحی و دوخت لباس محرم خاطره فربد رتبه نخست، زینب حمیداوی رتبه دوم و سیده عاطفه موسوی‌پور رتبه سوم این بخش را از آن خود کردند و در همین بخش زینب خلقتی و پریناز چراغی شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین در بخش بهترین نقاشی و چاپ روی پارچه زینب ماندنی‌پور، مهسا عبدالخانی و فروغ السادات ضیایی‌زاده به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش طراحی لباس دانش آموزی نیز کوثر عبیات شایسته تقدیر اعلام شد.

"حریم مهر" اولین رویداد و نمایشگاه مد و لباس استان خوزستان بود که به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور برترین طراحان و تولیدکنندگان در اهواز برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد ترویج پوشش ایرانی اسلامی، ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش و تجربیات بومی در هنر و ارتقای سلیقه و فرهنگ صنعت مد و لباس در جامعه عنوان شد.

نمایشگاه حریم مهر از ۲۱ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در محل بازارچه صنایع دستی اهواز دایر شد که عرضه محصولات، مسابقه طراحی لباس و کارگاه های آموزشی رایگان برای عموم از جمله برنامه‌های جنبی این رویداد بود.

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۵۲
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان |