اخبار

همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار می شود

همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان خبر داد و گفت: همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان دوشنبه 20 شهریورماه در جیرفت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی اظهارداشت: این همایش با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و اعضای شوراهای فرهنگ عمومی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با رویکرد بررسی وضعیت فرهنگی هشت شهرستان جنوبی و ارائه راهکارها برای رفع مشکلات فرهنگی منطقه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه برگزاری همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان از مصوبات پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان می باشد، ابراز کرد: شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان از ابتدای سال اولویت های خود را بر پایه موضوعاتی همچون فرهنگ کار و تولید، پایداری خانواده و زیست عفیفانه، انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی، پرهیز از اسراف و تجملات، ارتقای کمی و کیفی تولید و مصرف کالاهای فرهنگی بومی قرار داده است که در این همایش نیز به این موضوعات پرداخته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: با توجه به این که نقش اجتماعی فرهنگی شورای فرهنگ عمومی نسبت به گذشته به مراتب افزون تر شده بنابراین ضرورت هماهنگی و هم افزایی صاحبنظران، کارشناسان و برنامه ریزان فرهنگی جنوب کرمان مطابق با نیازهای فرهنگی جامعه به مراتب بیشتر احساس می شود و بر این اساس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با هدف شناخت و اطلاع از وضع فرهنگ عمومی منطقه، اصلاح و ارتقای آن اقدام به برگزاری همایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان می کند.

۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۳۰
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان |