اخبار

منتظری عضو کمیته فرهنگی مجلس : عملکرد وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ عمومی مسئله محور است

منتظری عضو کمیته فرهنگی مجلس : عملکرد وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ عمومی مسئله محور است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یکی از حوزه‌های موفق در برنامه کاری وزارت ارشاد بخش فرهنگي عمومی است که ما شاهد عملکرد وزارتخانه به صورت مسئله محور در این حوزه هستیم.
غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو سال گذشته گفت: یکی از حوزه‌هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن عملکرد قابل قبول و خوبی داشته حوزه فرهنگ عمومی است.

وی افزود: عملکرد وزارت ارشاد در این حوزه مسئله محور است به این معنا که مسائل و مشکلات به صورت موردی شناسایی شده و برای هر یک راهکاری اندیشیده شده و این مسئله‌محوری تا زمان برطرف شدن و نتیجه دادن دنبال می‌شود‌.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: یکی دیگر از حوزه‌های عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که موفقیت‌آمیز بوده برگزاری جشنواره‌ها در حوزه‌های مختلف مانند جشنواره حوا و دا در حوزه زنان و خانواده،‌ جشنواره تئاتر  و موسیقی و ... است که در برگزاری این جشنواره‌ها توجه ویژه‌ای به استعدادهای نوظهور و جوانان صورت گرفته است.


منتظری با بیان اینکه در این جشنواره‌ها  تلاش شده تا از استعدادهای نوظهور در شهرستان‌ها نیز استفاده شود، تصریح کرد: ما شاهد شکوفایی استعدادها در جشنواره‌های مختلف هستیم و در یکی دو سال گذشته نمونه خاص آن را می‌توان در جشنواره فیلم فجر سال گذشته مشاهده کرد که هنرمندان جدیدی امکان حضور در این‌عرصه را داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بخش‌هایی که وزارت ارشاد در آن عملکرده موفقی داشته برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب است که برگزاری این نمایشگاه در یکی دو سال گذشته به صورت مجازی یک نکته مثبت در این حوزه به شمار می‌رود چراکه تهیه کتاب از این طریق برای خریداران با سهولت بیشتری انجام شد.
۱ شهریور ۱۴۰۲ ۰۷:۰۷