اخبار

نخستین انجمن مد و لباس جنوب کرمان آغاز به کار کرد

نخستین انجمن مد و لباس جنوب کرمان آغاز به کار کرد
انتخابات نخستین انجمن مد و لباس جنوب کرمان برگزار شد و این انجمن برای سه سال آینده کار خود را آغاز کرد.

 در حاشیه دومین نشست کارگروه مد و لباس جنوب کرمان که با حضور دبیر کارگروه مد و لباس کشور برگزار شد انتخابات نخستین انجمن مد و لباس جنوب کرمان با حضور طراحان مد و لباس جنوب کرمان برگزار و هیات مدیره مشخص شد.
در این انتخابات ایمان یزدانی پناه با ۴۲ رای به عنوان رییس، صدیقه وزیری با ۲۲ رای به عنوان نایب رییس و مریم بیت الهی با ۱۹ رای به عنوان دبیر انجمن مد و لباس جنوب کرمان انتخاب شدند.

با تشکیل انجمن مد و لباس، به زودی موسسه مد و لباس هم تشکیل می‌شود که امکان تشکیل آن توسط اعضای هیات مدیره یا افرادی خارج از آن وجود دارد.

فراهم کردن زمینه های رشد و توسعه، حمایت از سبک پوشش اسلامی ایرانی و پوشش عفیفانه، حمایت از هنرمندان و گروه های فعال در حوزه طراحی و مد و لباس در جنوب استان، ارتقای سطح آگاهی، دانش و بینش عمومی در زمینه سبک پوشش اسلامی و ترویج و گسترش آن از جمله اهداف این انجمن است.

انجمن مد و لباس جنوب کرمان همچنین بنا دارد به شناخت، رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت ها در حوزه طراحی و مد و لباس اهتمام داشته باشد.

گفتنی است، انتخابات این انجمن بعد از دومین نشست طراحان مد و لباس جنوب کرمان با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد.

۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان |