اخبار

تشکیل چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی پردیس در سال 1402

تشکیل چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی پردیس در سال 1402
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس با حضور رئیس و اعضای شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 1402 با قرائت قرآن کار خود را آغاز کرد و در این جلسه موضوعاتی چون پیگیری مصوبات جلسه قبل، برنامه ریزی افزایش ایمان و امید در جامعه و هم اندیشی در اجرای برنامه های محرم و صفر مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید عبدالهی دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن خیرمقدم به حاضران و تسلیت ایام دهه محرم، مصوبات جلسه قبل را برشمرد و در ادامه اعضای شورای در خصوص مصوبات خوانده شده توضیحاتی را ارائه کردند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسین حسینی امام جمعه شهرستان ضمن عرض تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و تشکر از برگزاری جلسه و حضور اعضا، بیان داشت: هدف از شورای فرهنگ عمومی شورای برنامه ریزی برای برنامه های کلان شهرستان است و باید در برنامه ریزی ها مشخص شود، چقدر با هدف های تعیین شده شهرستان فاصله داریم.

ایشان در ادامه گفت: دشمن با دو موضوع حجاب و مشکلات اقتصادی در پی عدم حضور مردم در انتخابات و ضربه زدن به انقلاب است .

در ادامه فرماندار شهرستان با بیان اینکه همه ادارات می بایست که نسبت به رفع مشکلات و درخواست های مردم اهتمام ویژه داشته باشند، اظهار داشت: روسای ادارات باید در بخش ارتباط مستقیم با مردم به مسئولیت خود عمل کنند.

در پایان جلسه تعدادی از اعضا نقطه نظرات خود را درباره دستورات جلسه بیان کردند و تصمیماتی به صورت مصوبه به تصویب اعضا رسید.

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |