اخبار

یکصد و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس

یکصد و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس
یکصد و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی(چهارمین نشست در سال 1402 ) با حضور اعضا و با 4 دستور: پی گیری مصوبات نشست قبلی ،بررسی مجدد اِلِمان شهری شهرداری قدس، ارایه و بررسی راهکارهای افزایش ایمان و امید در جامعه و هم اندیشی در خصوص هفته ی حجاب و عفاف با حضور حداکثری اعضاء در دفتر امام جمعه شهرستان قدس برگزار شد.

ابتدا مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر این نشست، ضمن تشکر از اعضای حاضر و همچنین تبریک اعیاد و یادآوری مناسبت های مذهبی پیش­ رو ، دستور جلسه را قرائت و سپس به بیان مصوبات نشست های قبلی پرداخته و اعضای شورا نیز گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات را ارائه نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس ضمن تشکر از اعضای حاضر در نشست ، در خصوص اجرای مصوبات نشست های قبلی مطالبی را عنوان نمود و از شهردار شهر قدس بابت آغاز عملیات اجرایی المان شهر قدس تشکر کرد.

همچنین در این نشست آقای گلی­کانی ، فرماندار و حسینی رئیس دادگستری شهرستان ، مطالبی را در خصوص فضای مجازی و امید آفرینی در جامعه عنوان کردند. در پایان مصوباتی نیز مورد تأیید و تصویب اعضاء قرار گرفت.

۹ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۳۹
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |