اخبار

با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

محفل عاشورایی«هم نوا با نینوا» در کتابخانه شهدای بن برگزار شد

محفل عاشورایی«هم نوا با نینوا» در کتابخانه شهدای بن برگزار شد
شعرای آئینی چهارمحال و بختیاری با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در حال و هوایی عاشورایی به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام و شهدای دشت کربلا ادای احترام کردند.


به گزارش روابط‌عمومی عمومی و اطلاع‌رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور ، سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی  در سفری غیر رسمی به استان ضمن حضور در کتابخانه شهدای بن و دیدار با کتابداران در محفل عاشورایی«هم نوا با نینوا» در جمع شعرای آئینی حضور یافت.
 

شورا

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان بن و جمع شعرا بیان داشت: شهرستان بن یکی از شهرستان های مهم استان چهارمحال و بختیاری است و برای من این سطح فرهنگی و این کیفیت و غنای منابع انسانی، فرهنگی، هنر و ادبی بسیار شگفت‌انگیز بود.
 

شورا

 

وی افزود: در این محفل ادبی بهترین شعرهای آیینی که انتظارش می‌رفت را شنیدم و ان‌شاالله هم ظرفیت‌ها، هم زیرساخت‌ها و هم عزم مسئولین در شورای فرهنگ عمومی شهرستان و استان به سمت رفع موانع، افزایش فعالیت‌های محافل و انجمن‌های ادبی و فرهنگی پیش رود.
 

شورا

 

سید مجید امامی افزود: بن منابع انسانی و ظرفیت بالایی دارد، اما در حوزه زیرساخت‌ها مخصوصاً کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های سیار نیازمند پیشرفت است و من امیدوارم این اتفاق در همین سال پیش رو رخ دهد.
 

شورا


شورا
شورا

 
شرح کامل این خبر  متعاقباً منتشر خواهد شد.
۳ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۴
روابط‌عمومی و اطلاع رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور |