اخبار

رونمایی از پوستر آیین بزرگداشت آیت الله اختری در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

رونمایی از پوستر آیین بزرگداشت آیت الله اختری در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان
همزمان با دهه اول محرم، پوستر شانزدهمین دوره سوگواره ملی مهر محرم روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز استاندار و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

دبیر اجرایی سوگواره ملی مهر محرم گفت: با رونمایی از پوستر و انتشار همزمان فراخوان آن، علاقه مندان می توانند تولیدات خود را از امروز ارسال نمایند.

میثم قدس پور، 15 مهر را پایان مهلت ارسال آثار به این سوگواره بیان کرد و اظهار داشت: شانزدهمین سوگواره ملی "مهر محرم" در قالب پویش تولید محتوای دیجیتال در دو سطح عمومی و حرفه ای برگزار می شود.

وی، قالب های آثار مورد پذیرش در این سوگواره را شامل فیلم کوتاه ۳ دقیقه ای مستند کوتاه، داستانی کوتاه، انیمیشن، موشن گرافیک و نماهنگ، عکس در بخش های تک عکس و مجموعه عکس بیان کرد و ادامه داد: موضوعات و محورهای اصلی شانزدهمین سوگواره ملی مهر محرم را نیز هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، هیئات خانگی و تربیت حسینی، مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برشمرد.

دبیر اجرایی سوگواره ملی مهر محرم گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری نهادهای استانی، ملی و بین المللی حامیان این رویداد مهم فرهنگی هنری کشور هستند.

در این مراسم همچنین از پوستر آیین بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری نیز رونمایی شد.

۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۱۹
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |