اخبار

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

استاندار سمنان، مردم استان در برگزاری برنامه های ویژه محرم پیشگام هستند

استاندار سمنان، مردم استان در برگزاری برنامه های ویژه محرم پیشگام هستند
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و استاندار سمنان گفت: مردم استان سمنان در برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه ماه‌ محرم و عزای امام‌حسین (ع) پیشگام هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی روز شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تسلیت ایام محرم جضور گسترده مردم این استان در عزاداری ها و برگزاری آیین های مختلف را از ویژگی های این استان در ایام محرم و  پیشگام بودن مردم در بحث برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه ماه‌ محرم و عزای امام‌حسین (ع) دانست.

وی با اشاره به برنامه بزرگداشت آیت الله اختری در استان گفت: نکوداشت آیت الله اختری به بهترین نحو‌ ممکن و شایسته این‌ شخصیت ارزشمند برگزار شود. 

استاندار سمنان همچنین به حضور گسترده مردم در پیاده روی اربعین و مشارکت موکب های مختلف در این حرکت عظیم اظهار داشت: موکب سفید پوشان و رسانه ای فجر در ایام اربعین سال جاری نیز در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق حضور خواهند داشت.

چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سالجاری به ریاست حجت الاسلام والمیلمین مطیعی نمایندده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و حضور سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد و بررسی برنامه های گرامیداشت محرم از جمله برنامه های این نشست بود.

۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۱۵
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |