اخبار

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

نشست بررسی آیین نامه تدوین و اجرای برش های استانی نقشه مهندسی کشور در سمنان برگزار شد

نشست بررسی آیین نامه تدوین و اجرای برش های استانی نقشه مهندسی کشور در سمنان برگزار شد
نشست بررسی آیین نامه تدوین و اجرای برش های استانی نقشه مهندسی کشور روز شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،در این نشست که در دفتر فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی و نیز امور بانوان و خانواده استانداری سمنان، نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تبلیغات اسلامی و ... حضور داشتند و آیین نامه تدوین و اجرای برش های استانی نقشه مهندسی فرهنگی مطرح و مفاد آن برای تهیه برش استان سمنان این نقشه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست  با اشاره به تدوین و ارائه اولویت های فرهنگی این استان به شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این اولویت ها در پنج بند پس از تایید به استان ابلاغ شده است.

فلاح یادآور شد: در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی باید بر اساس این اولویت ها برنامه های دستگاههای فرهنگی اجرایی استان دریافت و پس از بررسی برای تایید نهایی به شورای توسعه و برنامه ریزی استان برای تصویب و ابلاغ ارائه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به سفر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تمجید وی از فعالیت های این استان مبنی بر پروژه و مساله محور بودن برنامه های استان سمنان گفت: خوشبختانه سمنان در تدوین و ارائه پروژه های مناسب برای توسعه فعالیت های فرهنگی پیشگام است و در این عرصه نیز باید اینگونه عمل شود.

مهدیان مسوول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از نحوه شناسایی و تدوین اولویت های پنج گانه پرداخت و گفت: این اولویت ها در چندین جلسه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی با حضور افراد صاحبنظر و دانشگاهی شناسایی و ارائه شده است.

وی مساله جمعیت، خشکسالی و مسایل زیست محیطی و گسست فرهنگی را موضوعات اصلی اولویت های فرهنگی استان سمنان بیان کرد.

سایر اعضا نیز در این نشست به طرح دیدگاهها و نظرات خود در خصوص آیین نامه تدوین و اجرای برش های استانی نقشه فرهنگی کشور پرداختند.

نشست بررسی آیین نامه تدوین و اجرای برش های استانی نقشه مهندسی کشور در سمنان برگزار شد
۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۰۴
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |