اخبار

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با چهار دستور جلسه

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با چهار دستور جلسه
شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با چهار دستور جلسه روز شنبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سالجاری با حضور استاندار و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، بررسی برنامه های ایام دهه محرم و صفر، گزارش رویداد فرهنگی مهر محرم و نیز گزارش دهه امامت و ولایت را از برنامه های این نشست برشمرد.

فرشید فلاح با اشاره به برنامه رونمایی از پوستر رویداد فرهنگی سوگواره مهر محرم گفت: امسال شانزدهمین دوره این سوگواره ملی که به عنوان برند استان سمنان مطرح است برگزار می شود.

حجت الاسلام عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان و نیز حجت الاسلام خرمیان مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان در این نشست به ارائه گزارشی از برنامه های ایام محرم و نیز دهه امامت و ولایت پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گزارش خود را در قالب 10 محور ارائه کرد و مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز از برگزاری پیاده روی بزرگ غدیر در سمنان، برپایی 500 موکب و اطعام 200 هزار نفر راز از مهمترین برنامه های دهه امامت و ولایت برشمرد.

در یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان پوستر آیین نکوداشت مرحوم آیت الله عباسعلی اختری و نیز پوستر شانزدهمین سوگواره مهر محرم با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی امام جمعه سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان رونمایی شد.

۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۵۹
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |