اخبار

توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد؛

برگزاری کارگاه مسئله شناسی کسب و کارهای صنایع خلاق در زاهدان

برگزاری کارگاه مسئله شناسی کسب و کارهای صنایع خلاق در زاهدان
کارگاه مسئله‌شناسی کسب و کارهای حوزه صنایع خلاق و ارائه راهکارهای عملیاتی با استفاده از اقتصاد خلاق توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ این دوره آموزشی در راستای اهداف و برنامه های کارگروه نوآوری و توسعه فعالیت های فرهنگ بنیان ذیل شورای فرهنک عمومی، به مدت یک روز با مدرسی "رسول بیدرام" عضو هیئت علمی اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان، موسس رشته اقتصاد فرهنگ و هنر در ایران و نظریه پرداز حوزه اقتصاد خلاق، سه شنبه ۲۰ تیر ماه به میزبانی تالار فناوران پارک علم و فناوری استان برگزار خواهد شد.


ضرورت و اهمیت توسعه اقتصاد خلاق، مفهوم ارزش و چگونگی خلق ارزش در بنگاه های کسب و کار حوزه صنایع خلاق، مسئله شناسی اقتصادی بنگاه های کسب و کار و چگونگی پاسخ به مسئله و نقش دولت در خلق ارزش در بنگاه های کسب و کار از سر فصل های آموزشی قابل ارائه در این کارگاه است.

 مدیرکل برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت در امور توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر نیز در این دوره آموزشی حضور خواهند یافت.
 
در برگزاری این کارگاه یک روزه که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برنامه ریزی شده است، استانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حوزه هنری، دانشگاه سیستان و بلوچستان و پارک علم و فناوری همکاری دارند. 

گفتنی است؛ در پایان این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اعطا خواهد شد.
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۵۰