اخبار

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد برگزار شد.

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد برگزار شد.
به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی، سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد با حضور اعضا در محل سالن شهدای دولت فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، پس از قرائت قرآن کریم، جواد عبدالهی دبیر جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین، به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و در خصوص اقدامات فرهنگی انجام شده در ماه گذشته گزارشی ارائه نمود.

 در ادامه امام جمعه گناباد با توجه به دستور جلسه پیرامون اهمیت ایمان و امید در جامعه و تاثیر مثبت آن جهت اقدامات مختلف فرهنگی ، اقتصادی و ... مطالبی عنوان و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین راهکارهای افزایش ایمان و امید در بین مردم، جهاد تبیین است که با پاسخگویی به شبهات باعث تقویت ایمان و با بیان خدمات واقعی نظام اسلامی خصوصا برای نسل جوان باعث افزایش امید می شود.

 پس نصیری فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت تسهیل گری در ادارات و ارگان ها، بر افزایش ایمان و امید بین مردم با خدمات بیشتر و اطلاع رسانی خدمات انجام شده تاکید نمود.

در پایان یوسفزاده مدیر موسسه فرهنگی هنری رسالت فضل گناباد در خصوص طرح تبصره 14 مبنی بر انجام طرح های فرهنگي هنری با همکاری ادارات و ارگان های شهرستان گزارشی ارائه نمود.

لازم به ذکر است، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری جهت افزایش نشاط و امید در بین مردم و همکاری ادارات در اجرای طرح تبصره 14 از مصوبات  این جلسه بود.

۶ تیر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۹