اخبار

فیلم | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از شورای فرهنگ عمومی سمنان

فیلم | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از شورای فرهنگ عمومی سمنان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از شورای فرهنگ عمومی استان گفت: این شورا به دلیل عملکرد مبتنی بر مسئله‌یابی، تدوین راهبرد و راهبری جزو استان‌های برتر کشور است.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح لاله‌زاری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شورای فرهنگ عمومی استان سمنان منطبق با سیاست‌های ملی اقدام به تدوین برش استانی مربوط به مهندسی فرهنگی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: موضوع‌های اساسی در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اعتماد اجتماعی، نیازهای جوانان، بررسی شکاف نسل‌ها، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تدوین سند توسعه قرآنی، آسیب‌شناسی و توجه به فضای مجازی و تشکیل کارگروه فضای مجازی، عملکرد در زمینه تولید محتوا دینی و مذهبی در فضای مجازی و توجه به جهاد تبیین با توجه ویژه به نسل جوان در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان سمنان قرار دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه بیشترین استفاده داده اینترنتی کشور مربوط به استان سمنان است و بانوان بیشترین استفاده از اینترنت را دارند، ادامه داد: به همین دلیل استان سمنان در تولید محتوا در فضای مجازی احساس تکلیف مضاعف دارد و در این زمینه از استان‌های پیشرو کشور در زمینه تلاش برای ارتقای سواد رسانه‌ای و تولید محتوا محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۷ خرداد ماه به منظور شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، نشست با رؤسای دانشگاه، استادان و نخبگان دانشگاهی و دیدار با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب استان به سمنان سفر کرد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید

۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۰۱
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |