اخبار

️ترویج فرهنگ کار و تولید اولویت شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی است

️ترویج فرهنگ کار و تولید اولویت شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی است
️ سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ترویج فرهنگ کار و تولید به تاسی از برنامه های فرهنگ عمومی کشور، اولویت نخست این نهاد فرهنگی استان است.
️افشین تحفه گر در نشست شورای فرهنگ عمومی داورزن که با حضور حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون فرهنگی ، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و جمعی از فعالان فرهنگی برگزار شده بود، افزود:رهبر معظم انقلاب برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور همچون سنوات گذشته با رویکرد توسعه اقتصادی شعار سال را مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که توجه به فرهنگ کار و تولید گام نخست در این مسیر است.
️وی افزود: درراستای فرهنگ کار و تولید، کارگروههای تخصصی در حوزه های مختلف راه اندازی که مسئولیت آن در استان با مدیرکل و در شهرستانها با مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
️تحفه گر گفت: پنج اولویت فرهنگ عمومی کشور در سال جاری که به تمامی استان ها نیز ابلاغ شده شامل فرهنگ کار و تولید، پایداری خانواده و زیست عفیفانه، انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی، پرهیز از اسراف و تجمل و افزایش سرانه و مصرف فرهنگی است.
️وی با اشاره به اقدام شجاعانه شهید الداغی نیز افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای سبزوار و نیشابور فرمودند شهادت "حمیدرضا الداغی" افکار عمومی کشور بشدت تحت‌تأثیر قرار داد.
️ تحفه گر درباره نامگذاری ۸ اردیبهشت، سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی، به عنوان "روز غیرت" نیز گفت: تاکنون مستندات آن از سوی شورای فرهنگ عمومی سبزوار دریافت نشده اما این موضوع مهم پیگیری می شود.
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۰۴