اخبار

نماینده ولی فقیه در استان سمنان

فرهنگ ایجاد شده در بحث مسوولیت پذیری تشکیل خانواده در بین جوانان باید تصحیح شود

فرهنگ ایجاد شده در بحث مسوولیت پذیری تشکیل خانواده در بین جوانان باید تصحیح شود
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصحیح فرهنگ را یکی‌ از اهداف شورای انقلاب فرهنگی علاوه بر ارتقاء فرهنگ دانست و گفت: تصحیح فرهنگ ایجاد شده در بین جوانان در عدم مسئولیت پذیری برای تشکیل خانواده باید به صورت ویژه مَد نظر شورای فرهنگ‌ عمومی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان افزود: در استان سمنان در بحث اشتغال کارگر ساده و غیر تخصصی کمبود نیروی کار داریم، اما در حوزه فارغ التحصیلان دانشگاهی فرصت شغلی وجود نداشته و فارغ التحصیل بیکار داریم.  

وی گفت: باید تدبیر ویژه در این‌ خصوص اندیشیده و ارائه مهارت های لازم‌ به دانشجویان و افراد جویای کار انجام گیرد و  رشته های دانشگاهی باید مبتنی بر بازار کار و نیاز اشتغال در سطح کشور و استان نیازسنجی و ارائه شود.  

امام جمعه سمنان همچنین از استاندار سمنان که به صورت فعال در جلسات شورای فرهنگ‌ عمومی شرکت کرده و برای تاثیرگذاری و به ثمر نشست‌مصوبات پیگیری و تلاش دارند تقدیر کرد.

یکصد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور استاندار و نیز دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۱۷
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |