اخبار

تاکید استاندار سمنان بر بروز رسانی دستورالعمل ها، قوانین و آیین نامه های شورای فرهنگ عمومی

تاکید استاندار سمنان بر بروز رسانی دستورالعمل ها، قوانین و آیین نامه های شورای فرهنگ عمومی
استاندار سمنان گفت: برای چابک سازی دستورالعمل های شورای فرهنگ عمومی، بروز رسانی دستورالعمل ها، قوانین و آیین‌ نامه ها باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود:  ارتباط دانشگاه با حوزه های علمیه در بحث ترویج فرهنگ‌ حجاب و عفاف تاثیرگذار خواهد بود.  

وی عدم استفاده از پتانسیل و ظرفیت تشکل های‌ مردم نهاد را یکی از‌ حلقه های‌ مفقوده در حوزه های مختلف کاری شورای فرهنگ‌ عمومی بخصوص حجاب و عفاف دانست.

هاشمی گفت: نقش خانواده ها در ترویج و تقویت بُن مایه فرهنگی فرزندان و نسل امروز بسیار حائز اهمیت است که‌ باید به صورت ویژه مَدنظر شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

وی با تقدیر ااز حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان به خاطر اهتمام در برگزاری منظم‌ جلسات شورای فرهنگ عمومی با دستور کار و خروجی مطلوب اظهار داشت: امروز به عنوان یک ایرانی به خود می بالیم که به دست توانای نیروی مسلح و سپاه، شاهد افتتاح و بهره برداری از موشک فتاح هستیم. 

استاندار سمنان با بیان ویژگی های استان سمنان از نظر سطح سواد مردم که بالاتر از میانگین‌ کشوری است گفت: در این استان ۷۵ هزار نفر دانشجو مشغول تحصیل هستند.  

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و حضور سایر اعضا برگزار شد.

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۱۴
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |