اخبار

به ریاست امام جمعه سمنان انجام شد

تشکیل شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان پس از چندین سال تعطیلی

تشکیل شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان پس از چندین سال تعطیلی
شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان پس از سالها تعطیلی روز شنبه به ریاست امام جمعه سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،در این نشست که در دفتر امام جمعه سمنان با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، محمد بهرامی فرماندار سمنان  نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و سایر اعضا برگزار شد در خصوص آیین نامه این شورا و ترکیب اعضای شورای شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان نیز در این نشست تشکیل این شورا در سطح شهرستان سمنان را ضروری و لازم دانست و احیای مجدد آن را مورد تقدیر قرار دادند.

فرماندار سمنان در این نشست با بیان شورای فرهنگ عمومی شهرستان دارای 22 عضو حقیقی و حقوقی است از حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خواست تا نماینده ای از سوی خود برای حضور و ریاست شورای فرهنگ عمومی شهرستان معرفی نماید.

بهرامی همچنین از نماینده ولی فقیه در استان خواست تا در هر فصل در یکی از نشست های شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان نیز شخصا حضور داشته باشد.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان در سالهای گذشته نشست هایی را برگزار کرده است و جلسات آخر آن قبل از تعطیلی به ریاست مرحوم حجت الاسلام سیدجلال احمدپناه امام جمعه موقت سمنان برگزار شد.

۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۱۸
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد
۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |