اخبار

بررسی مسایل فرهنگی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آرادان

بررسی مسایل فرهنگی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آرادان
در سی امین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آرادان که به ریاست امام جمعه آرادان برگزار شد مسایل فرهنگی این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام شریفی نیا امام جمعه آرادان با تبریک انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان به تبیین اهمیت دهه کرامت پرداخت و گفت: دهه کرامت نماد کرامت اولیاء الهی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آرادان افزود: کَرَم به این معنی است که قبل از اینکه فردی خواسته خود را مطرح کند حاجت او روا می شود و خداوند، فرشتگان، قرآن، انبیاء الهی و ائمه معصومین (ع) صاحب کرامت هستند و حضرت معصومه (س) نیز طبق فرمایش حضرت امام رضا (ع) تا آستانه معصومیت پیش رفته بودند.

امام جمعه آرادان با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی و مصوبات آن گفت: باید امکانات و اعتبار لازم برای اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی پیش بینی شود.

محمود قدرتی سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان نیز در این نشست شورای فرهنگ عمومی را یکی از مهمترین نشست های هم اندیشی فرهنگی در سطح شهرستان دانست و افزود: مدیریت فرهنگی، سخت ترین مدیریت ها است چرا که ابتدا باید مدیریت افکار صورت گیرد تا افکار تبدیل به باور شود سپس در رفتار آحاد جامعه نمود پیدا کند و فرهنگ به بیانی دیگر همان رفتار اعضای جامعه است.

اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان آرادان نیز در این نشست نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص مسائل فرهنگی این شهرستان مطرح کردند.

۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |