اخبار

نگاه ویژه دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ

نگاه ویژه دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ
دبیر شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حوزه فرهنگ دارد و در برنامه هفتم توسعه نیز به این مهم به صورت ویژه توجه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ علی سرگزی در نشست شورای فرهنگ عمومی هیرمند که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: هر نوع فعالیتی اعم از اقتصادی، سیاسی، عمرانی و ... نیازمند پیوست فرهنگی است. 


وی با اشاره به این که طی سال های گذشته از نظر اعتباری در حوزه فرهنگ کم لطفی صورت گرفته است، ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه نگاه به این حوزه مهم تغییر کرده و از سوی رئیس جمهور اعتبارات خوبی به بخش فرهنگ اختصاص یافته و سهم شهرستان ها نیز مشخص است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هیرمند نیز نقش شورای فرهنگ عمومی را در جامعه حائز اهمیت دانست و گفت: باید مصوبات این شورا به نحوی پیگیری شود که شاهد نتایج مطلوب آن همچون روشنگری و فرهنگ سازی در جامعه باشیم. 

حجت الاسلام راشکی افزود: انتظار می رود با تعامل دستگاه های اجرایی هیرمند که از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان گام های ارزنده ای برداشته شود.
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷