اخبار

نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با محوریت توسعه فرهنگ کار برگزار شد

نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با محوریت توسعه فرهنگ کار برگزار شد
نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با در دستور کار ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ کار و تولید با رویکرد توجه به جوان‌ان برگزار شد.

نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با حضور رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی و اعضای شورای در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

بهرام مسلمی مهنی دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در این نشست، گفت: نشست امروز شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با در دستور کار قرار دادن ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ کار، تولید و اشتغال و با رویکرد جوانگرایی برگزار می‌شود می طلبد اعضای شورا با ارائه راهکار های مناسب در این زمینه همکاری نمایند.

وی با بیان اینکه فرهنگ کارجز مقدسات و همگام با جهاد در راه خدا است، تصریح کرد: در دین مبین اسلام فرهنگ کار به نوعی همانند جهاد در راه خدا فضیلت دارد.

مسلمی مهنی توسعه فرهنگ کار را نیازمند اقدامات زیربنایی دانست و افزود: عواملی همچون خانواده و محیط های آموزشی بر توسعه فرهنگ می توانند تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه در توسعه فرهنگ کار موانعی نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای رفع این موانع باید فرهنگ کار در جامعه نهادینه شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهارداشت: اگر بخواهیم توسعه فرهنگ کاررا دنبال کنیم باید این مهم زیر بنایی انجام شود.

در ادامه این نشست، اعضای شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان به بیان مسائل مشکلات و راه کارهای فرهنگ کار در جنوب کرمان پرداختند.


۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۱۴