اخبار

شعر آئینی شمیم رضوی

پوستر دومین همایش منطقه ای شعرآیینی شمیم رضوی رونمایی شد

پوستر دومین همایش منطقه ای شعرآیینی شمیم رضوی رونمایی شد
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و امام جمعه و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر سریش آباد از پوستر دومین همایش منطقه ای شعرآیینی شمیم رضوی رونمایی شد

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، با حضور علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و حجت الاسلام علی فدایی امام جمعه ودبیر دومین همایش شمیم رضوی و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر سریش آباد قبل از ظهر چهارشنبه 28 اردیبهشت از پوستر دومین همایش منطقه ای شعرآیینی شمیم رضوی رونمایی شد.

دریایی در این آیین گفت: در برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و دینی در سطح استان عدالت فرهنگی رعایت شده است بعضی از برنامه های فرهنگی و هنری به تناسب و استعداد شهرها و مناطق استان به شهرهای کوچک از جمله سریش آباد، دلبران، هورامان و شویشه اختصاص داده شده است.

وی افزود: دومین همایش شعر آیینی شمیم رضوی که امسال به صورت منطقه ای و با حضور چهره های مطرح شعر و مداحی کشوری وشاعران مناطق غرب کشور در شهر سریش آباد با همکاری و مساعدت امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی شهر برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگی عمومی اضافه کرد: تمرکززدایی از برگزاری برنامه ها در مرکز استان و مراکز شهرستان ها از جمله رسالت های مهم و تاثیرگذاری در برگزاری برنامه ها با هدف بهره مندی همه مردم استان مدنظر قرار گرفته است.

در این نشست و آیین حجت الاسلام علی فدایی امام جمعه و دبیر دومین همایش شعر شمیمی رضوی اظهار داشت: از اینکه برگزاری برنامه های وزینی همچون دومین همایش منطقه ای شعر آیینی شمیم رضوی به شهر سریش آباد اختصاص داده شده است بسیار سپاسگذاریم و فعالیت های مستمر و مناسب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را با حضور شما مدیر کل فعال را ارج می نهیم.

وی تصریح کرد: همه امکانات و شرایط برای برگزاری همایش از هر لحاظ آماده شده است وی هدف از برگزاری این همایش های معنوی و ادبی را هدایت جوانان به سوی توحید و خداپرستی دانستند.

دبیر دومین همایش منطقه ای شعرآیینی شمیم رضوی عنوان کرد: شعر آیینی که در وصف و نعت ائمه (ع) و اهل بیت پیامبر باشد بدون شک در هدایت و راهنمایی جوانان به سوی مسائل دینی و مذهبی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

در پایان این آیین دینی و معنوی ضمن رونمایی از پوستر همایش، حکم دبیر و دبیر اجرایی دومین همایش منطقه ای شعرآیینی شمیم رضوی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تفویض گردید.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان |