اخبار

انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان کلید خورد

انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان کلید خورد
فرایند انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان با انتشار فراخوان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی به منظور توسعه و اعتلای فرهنگ عمومی، تعمیق و ارتقای ارزش های اصیل دینی از بین اشخاص حقیقی و حقوقی در دو بخش شهرستانی و استانی توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی انجام می شود. 

انتخاب این خادمان بر اساس سه محور تفکر و برنامه ریزی، اجرا و مدیریت و آثار صورت خواهد گرفت و در نهایت خادم نمونه فرهنگ عمومی استان در هر محور به شورای فرهنگ عمومی کشور معرفی می شود. 

بر اساس فراخوان انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان؛ متقاضیان می توانند آثار خود را در موضوع های ارتقای فرهنگ مطالعه، کتابخوانی و افزایش سطح سواد در استان، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، توسعه فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد و تقویت همدلی و همگرایی اقوام برای شرکت در این رویداد ارسال کنند.

ترویج فرهنگ کار و تلاش و جلوگیری از اشتغال کاذب، مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر، حفظ محیط زیست، ترویج فرهنگ نظم و انضباط فردی و اجتماعی و توسعه فعالیت های فرهنگی با محوریت معرفی چهره های استان از دیگر موضوع های تعیین شده در این فراخوان است.

گفتنی است؛ متقاضیان ارسال آثار و مستندات می توانند در شهرستان ها به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و در زاهدان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی مراجعه یا در سایت این اداره کل به آدرس https://sistanbaloochestan.farhang.gov.ir/ بخش رویدادهای فرهنگی – هنری – فراخوان انتخاب خادمان، مدارک خود را بارگذاری کنند.

آیین تجلیل از خادمان فرهنگ عمومی استان نیز 14 آبان ماه همزمان با روز شورای فرهنگ عمومی برگزار خواهد شد.
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۳۶