اخبار

از برگزیدگان جشنواره مجازی تغییر لباس(ری دیزان) وشرکت کنندگان در نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند( 1401) تجلیل شد

از برگزیدگان جشنواره مجازی تغییر لباس(ری دیزان) وشرکت کنندگان در نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند( 1401) تجلیل شد
مراسم تجلیل از برگزیندگان جشنواره مجازی ری دیزان و شرکت کنندگان در نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند با حضور جمعی از هنرمندان خوزستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مراسم تجلیل از برگزیندگان جشنواره مجازی ری دیزان با حضور جمعی از هنرمندان حوزه طراحی مدولباس در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
در ابتدای مراسم  سید امین سپهریان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه و اهمیت و جایگاه این هنر ارزشمند در جامعه با رویکرد اهمیت بخشی به مقوله عفاف و حجاب  ، خواستار مشارکت و ارائه طرح های نوین با بهره گیری از الگوهای پوشش اقوام استان توسط هنرمندان و صنعتگران حوزه مد و لباس در موضوعات پوشاک دانش آموزان  و سایر اقشار جامعه شد.
در ادامه منصور گلی زاده رئیس اداره سینمایی اداره کل در خصوص برگزاری هر دو رویداد هنری، توضیحاتی در رابطه با نحوه برگزاری ، چالش ها ، مشکلات و دست آوردهای حاصله از برگزاری را عنوان نمود و در ادامه هنرمندان حاضر به ارائه نظر ،بحث و تبادل اطلاعات پرداخته و در رابطه با رویدادهای سال جاری به گفتگو پرداختند.
درخاتمه با اهدا لوح های تقدیر و هدایای نقدی از برگزیدگان در این نشست تجلیل به عمل آمد.

 

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۱۴
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان |