اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

هدف راهبردهای شورای فرهنگ عمومی، ارتقای فرهنگی عمومی در موضوعات مختلف است

هدف راهبردهای شورای فرهنگ عمومی، ارتقای فرهنگی عمومی در موضوعات مختلف است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، هدف راهبردهای شورای فرهنگ عمومی را ارتقای فرهنگی عمومی در موضوعات مختلف دانست و گفت: بر اساس این راهبردها محورهای کلی باید تعیین و مورد اجرا قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز سه شنبه در نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید بر اینکه در این عرصه توجه به نتیجه بسیار مهم است افزود: مقام معظم رهبری همواره معیارهای کلی را تعیین می کنند و این معیارها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن همواره با برنامه و نقشه وارد می شود تصریح کرد: برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب نیز باید برنامه و نقشه داشته باشیم.

مطیعی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در سال جاری محورهایی از جمله ارتقای اخلاق در جامعه، انسجام ملی، افزایش مهربانی عمومی در جامعه را به عنوان معیارهای کلی تعیین کرده اند تاکید کرد: کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نیز باید برای ارتقای فرهنگ عمومی در این زمینه ها برنامه و راهبردهایی را تدوین نماید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، امیدآفرینی در جامعه را از دیگر محورها دانست و با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری در کشور گفت: برای ارتقای مشارکت عمومی و نیز امیدآفرینی در جامعه باید راهبردهایی تعیین و عملیاتی شود.

این نشست با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سمنان و مدیران کل برخی از ادارات و نمایندگان دستگاههای عضو به بررسی و ارزیابی راهبرهای مختلف شورای فرهنگ عمومی استان سمنان پرداخت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |