اخبار

برگزاری کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی به ریاست امام جمعه سمنان

برگزاری کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی به ریاست امام جمعه سمنان
کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با هدف ارزیابی و بررسی عملکرد و فعالیت راهبردهای مختلف این شورا روز سه شنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،در این کارگروه که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد مسوولان کمیته ها که مسوولیت راهبردهای مختلف را بر عهده دارند به ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در این زمینه از تشکیل 18 راهبرد اساسی به عنوان محورهای فعالیت این شورا اشاره کرد و گفت: هدف این نشست ارزیابی فعالیت کارگروههای که مسوولیت این راهبردها را بر عهده دارند است.

فرشید فلاح افزود: این راهبردها که در نشست های مختلف علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی تدوین و به تصویب شورای فرهنگ عمومی استان سمنان رسیده است به عنوان محور فعالیت های شورا در سال گذشته بوده است و در این نشست ارزیابی و ارائه گزارش از این راهبردها مد نظر قرار دارد.

در نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، عین الکمال از دادگستری استان سمنان به عنوان مسوول راهبرد قانون مداری و نظم، نجم از حوزه علمیه خواهران در خصوص راهبرد ارتقای اخلاق در جامعه، علوم از ورزش و جوانان با راهبرد توسعه ورزش همگانی در جامعه، کاشانی از کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص ارتقای فرهنگ کار در جامعه، طاهریان از کتابخانه های عمومی استان با راهبرد ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه و نماینده محیط زیست با راهبرد ارتقای فرهنگ زیست محیطی در جامعه به ارائه گزارش از راهبردهای تحت پوشش پرداختند.

بررسی و ارزیابی سایر راهبردها به نشست آینده کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان موکول شد.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۴۵
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |