اخبار

یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان برگزار شد

یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان برگزار شد
یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان و اولین نشست این استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ این جلسه با دو دستور کار بررسی فراخوان انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی استان و ارائه گزارش فعالیت شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها برگزار شد و مصوباتی به همراه داشت. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان در این جلسه بیان کرد: فراخوان انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی که هدف آن توسعه و اعتلای فرهنگ عمومی است، جهت اجرا در سطوح شهرستانی و استانی ارائه شود تا بتوان خادم نمونه استانی را در عرصه ملی به شورای فرهنگ عمومی کشور معرفی کرد.

 آیت الله مصطفی محامی در خصوص اولویت های موضوعی شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲ نیز گفت: اهم محورهای قابل پیگیری توسط شورای فرهنگ عمومی استان که در سال گذشته با نظر اعضا جمع بندی و تصویب شده است، به همراه موضوع های پیشنهادی جدید، پس از نظر اعضا و تصویب در جلسه آتی شورا به عنوان اولویت های موضوعی در دستور کار جلسات امسال قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: نیاز است اقدامات و تجربیات موفق شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان ها جمع آوری و به دبیرخانه شورا منتقل شود تا بتوان از تجربیاتی که می تواند راهگشا باشد در دیگر شهرستان ها و حتی استان بهره برد.
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ۱۲:۲۲