اخبار

شورای فرهنگ عمومی در شهرستان سیروان برگزار شد

شورای فرهنگ عمومی در شهرستان سیروان برگزار شد
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی از برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در مسجد جامع شهر لومار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، محمدحسن ابراهیم بیگی گفت: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در ماه مبارک رمضان با حضور امام جمعه معاون فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی در مسجد جامع شهر لومار با دستور کار ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و روز قدس برگزار شد.

 

وی در ادامه افزود: در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام فریادی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی به ایراد سخن در مورد روز قدس پرداخت و گفت: روز قدس تنها روز فلسطین نیست، بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.
وی تصریح کرد: روز قدس روزی است که بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشور ها بر افراشته شود تا به ابر قدرتها بفهمانیم که دیگر نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند
ایشان افزود: روز قدس  روزی است که وجدان جهانی بدهکاری خود را به مردم فلسطین و ظلمی که به مردم فلسطین شده را یادآوری می‌کند و این مهم از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است كه استکبار جهانی با همکاری غرب و استعمار پیر انگلستان سعی داشتند مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارند.
گفتنی است در پایان این جلسه تصمیماتی همچون برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف و نمایشگاه و حضور حداکثری مردم در روز قدس اتخاذ شد.
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۰۷
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام |