اخبار

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در کردستان برگزار می‌شود

محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در کردستان برگزار می‌شود
گلباغی از برگزاری محافل جزء‌خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: محفل جزء خوانی‌ مسجد جامع سنندج به عنوان برنامه‌ شاخص ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.
به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردستان، اظهار کرد: محافل جزء‌خوانی قرآن کریم از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان بوده که به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان کردستان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری محافل جزء‌خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: محفل جزء خوانی‌ در محل مسجد جامع سنندج به عنوان برنامه‌شاخص ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: این برنامه شاخص جزء‌خوانی قرآن توسط قاریان، حافظان، مرتلان برجسته قرآنی استان کردستان در سطح مسجد جامع سنندج برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این محفل جزء خوانی در ایام ماه مبارک به صورت روزانه و هر روز ساعت ۱۶ با حضور قرآن‌ دوستان سنندجی برگزار و یک جزء از قرآن کریم با صدای دلنشین و خوش الحان قاریان برجسته استان قرائت می شود، افزود: این برنامه قرآنی به صورت پخش مستقیم از شبکه استانی نیز برگزار خواهد شد.
گلباغی با قدردانی از حضور قاریان و مرتلان استان کردستان در این برنامه قرآنی یادآور شد: در برگزاری محافل جزء‌خوانی قرآن، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره اوقاف و امور خیریه کردستان مشارکت دارند.
۸ فروردین ۱۴۰۲ ۰۹:۱۶
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان |