اخبار

🔻شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، در حرم مطهر امام رضا (ع) با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افتتاح شد

🔻شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، در حرم مطهر امام رضا (ع) با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افتتاح شد
همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور تولیت آستان قدس رضوی ودبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، در حرم مطهر امام رضا(ع) گشایش یافت.

به گزارش به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور: همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور تولیت آستان قدس رضوی، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، در حرم مطهر امام رضا(ع) گشایش یافت. این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی، واقع در باب الجواد حرم مطهر امام رضا(ع) برپا شده، تا یازدهم فروردین‌ ماه، همه‌ روزه از ساعت 17 تا 22 پذیرای خانواده‌های مشهدی و زائران حرم مطهر رضوی خواهد بود.

شورا

شعار محوری این دوره از نمایشگاه قرآن مشهد، «قرآن، خانواده و زندگی» انتخاب شده و 150 تشکل قرآنی استان خراسان رضوی در قالب 150 غرفه، محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

شورا

تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه قرآن مشهد و در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهارداشت: برپایی این نمایشگاه در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)، فضای معنوی و متنوعی ایجاد کرده است که بسیار ارزشمند است و از عموم زائران و مجاوران دعوت می‌کنم همراه با خانواده از این نمایشگاه بازدید کنند.

رسانه جدید

بیشتر بخوانید
پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد مقدس گشایش یافت
حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی همچنین با اشاره به ظرفیت بالای فعالیت‌های قرآنی در مشهد مقدس و استان خراسان‌رضوی افزود: فعالیت‌های قرآنی با توجه به گستره، جایگاه و اهمیت آن، ظرفیت تبدیل شدن به یک نمایشگاهی دائمی را دارد و می‌توان این موضوع را مورد توجه قرار دارد.

همزمان با افتتاح نمایشگاه قرآن مشهد و در مجاورت آن، نمایشگاه "رواق خدمت" نیز با حضور تولیت آستان قدس رضوی گشایش یافت.

شورا

در نمایشگاه رواق خدمت، علاوه بر ارائه محتوای مربوط به تاریخچه حرم‌ مطهر امام رضا(ع) و شکل‌گیری آستان قدس رضوی، گزارش‌ هایی متفاوت، متنوع و مصور از اقدامات و خدمات این آستان ارائه شده و زائران و مجاوران می‌توانند در بازدید از این نمایشگاه با حوزه‌های مختلف خدمت خادمان، خاد میاران، بنیادها و سازمان‌های ذیل آستان قدس رضوی در عرصه‌های میزبانی از زائران، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آشنا شوند

 

شورا



۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۰۶