اخبار

«مهرواره محله همدل» همزمان با تقارن بهار دلها با بهار طبیعت با محوریت مساجد محله برگزار می شود:

«مهرواره محله همدل» همزمان با تقارن بهار دلها با بهار طبیعت با محوریت مساجد محله برگزار می شود:
 

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور؛ طرح نامه «مهرواره محله همدل» به همت سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج، کانون های فرهنگی هنری مساجد ،سازمان بهزیستی، جبهه مردمی انقلاب اسلامی با موضوع ارتقای ترویج و تعمیق فرهنگ عمومی در بستر تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز برگزار خواهد شد.
«مهرواره محله همدل» با هدف ایجاد و تقویت رویکرد جهاد تبیین و تبیین عملی، تقویت شبکه کنشگران در میان مجموعه های مومن، تقویت امید در مردم، ترسیم مسیر پیشرفت جامعه و تقویت نگاه محله محور با نقش محوری مردم در حل مسائل برگزار خواهد شد. 
«مهرواره محله همدل» در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی در بخش های حل مسئله، روایت حل مسئله و تقدیر از کنشگران و فعالان محله برگزار می شود.
اجرای این طرح نامه در استانها  ثمراتی در پی خواهد داشت که موجب افزایش تعامل و ارتباط ادارات کل با بخشهای مختلف،  شناسایی مجموعه های مختلف مردمی و بکارگیری آنها،  استفاده از ظرفیت مجموعه های شاخص و توانمند استان برای حمایت از مجموعه های کوچک محلی خواهد بود.  بهترین جایگاه اجرای طرح نامه مهرواره محله همدل، مساجد به عنوان پایگاه توحید محور و سنگر مستحکم برای اجتماع قلوب مومنین و ایجاد همدلی تعیین شده است.
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۴۷
روابط‌عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور |