اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

دستگاههای فرهنگی و اجرایی در برنامه پایتخت کتاب مشارکت فعال نمایند

دستگاههای فرهنگی و اجرایی در برنامه پایتخت کتاب مشارکت فعال نمایند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تقدیر از مشارکت و همکاری دستگاههای مختلف فرهنگی و اجرایی در جشنواره پایتخت کتاب، خواستار گسترش این همکاری ها تا کسب این موفقیت برای استان سمنان شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، فرشید فلاح روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، سمنان را یکی از شانس های کسب این عنوان در سال 1402 دانست و گفت: رسیدن به این موفقیت مستلزم مشارکت و همکاری بیشتر همه دستگاههای فرهنگی و عوامل مردمی است.

وی در این خصوص از فرمانداری سمنان، شهرداری سمنان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش و فعالان دبیرخانه توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی استان تقدیر کرد و گفت: جشنواره پایتخت کتاب اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

سمنان سال گذشته در این جشنواره از شهرهای خلاق کتاب کشور شناخته شد.

فلاح در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از برگزاری 12 نشست این شورا در سال 1401 خبر داد و گفت: اولین جلسه این شورا در سال آینده که همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود اختصاص به برنامه های قرآنی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برنامه هایی نظیر هفته تکریم مساجد، غبارروبی مساجد و برنامه های آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان را از برنامه های فرهنگی دانست وگفت: دستگاههای فرهنگی این برنامه ها را باید مورد توجه قرار دهند.

دوازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور  احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و سایر اعضا در اقدامی ابتکاری به میزبانی مسجد جامع سمنان برگزار شد.

۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۳۵
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |