اخبار

آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان درسال 1401

آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان درسال 1401
آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان درسال1401 روز چهارشنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با چهار دستور جلسه در مسجد جامع سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،این نشست به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت ابتکاری به میزبانی مسجد جامع سمنان برگزار شد و در آن مباحث مختلف فرهنگی از جمله بحث حجاب و عفاف، جشنواره پایتخت کتاب، اهمیت و جایگاه مسجد در اسلام و ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مصطفی مرادی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در این نشست به ارائه فعالیت های ستاد حجاب و عفاف استان و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف پرداخت و رضا شمس خانی مسوول دبیرخانه توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی استان سمنان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای کسب عنوان پایتختی کتاب ارائه کرد.

در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال 1401 همچنین از تعدادی از بانوان فعال ورزشی استان که در بحث حجاب و عفاف در قالب چشنواره ای به این نام منتخب شده بودند توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان تجلیل شد.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی مدیر دبیرخانه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان سمنان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های این کانون ها ارائه کرد و سپس از پنج تن از مدیران برتر این کانون ها در استان سمنان تقدیر شد.

در پایان نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان همچنین از اعضای این شورا با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد

۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۳۲
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |