اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان

دشمن به دنبال ایجاد نفرت عمومی در جامعه است

دشمن به دنبال ایجاد نفرت عمومی در جامعه است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دشمن به دنبال ایجاد نفرت عمومی در جامعه است و فاصله گرفتن جوانان از جامعه پیروزی برای دشمن محسوب می شود ما باید با امید آفرینی اجازه ندهیم دشمن به اهدافش برسد.

بهرام مسلمی مهنی در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با بیان اینکه نا امیدی بزرگترین مشکل در هر حوزه ای است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد نفرت عمومی در جامعه است و فاصله گرفتن جوانان از جامعه پیروزی برای دشمن محسوب می شود ما باید با امید آفرینی اجازه ندهیم دشمن به اهدافش برسد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال انتشار نا امیدی در جامعه است، افزود: همه ما باید با راهکار های اصولی به این مهم توجه کنیم.

وی با اشاره به این که گفتگو و بحث در حوزه نا امیدی تاثیر گذار است، خاطرنشان: اجرای سمینارها و گفتگو های چهره به چهره و … می تواند مانع نا امیدی در جامعه شود.

مسلمی مهنی به راهکار های امید آفرینی در جامعه، اشاره کرد و افزود: تقویت باورهای مثبت در جامعه، توجه و بزرگنمایی داشته هایمان، اهرمی برای مقابله با القای ناامیدی در جامعه است و با رسمیت شناختن جوانان در حوزه های مختلف می توانیم نا امیدی را از جامعه برچینیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه دشمن زمانی می تواند موفق عمل کند که باورهای دینی ما تضعیف شود، گفت: با کمک علما و بزرگان نباید اجازه دهیم باورهای دینی جوانان ما ضعیف شود.

اعضای حاضردر جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان به بیان مسائل و مشکلات و ارائه راهکار های مناسب در حوزه امید آفرینی جوانان پرداختند.

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۳۶
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان |