اخبار

برگزاری دومین نشست بنیاد بازارپردازی فرهنگی ایران

جلسه دوم هیئت رئیسه بنیاد بازارپردازی فرهنگی ایران با حضور اعضای بنیاد شامل مجموعه های فرهنگ‌بنیان ؛ دبیر و کارشناسان قرارگاه بازارپردازی صنایع فرهنگی در اتاق جلسه شورای فرهنگ فرهنگ عمومی برگزار شد

جلسه دوم هیئت رئیسه بنیاد بازارپردازی فرهنگی ایران با حضور اعضای بنیاد شامل مجموعه های فرهنگ‌بنیان  ؛ دبیر و کارشناسان قرارگاه بازارپردازی صنایع فرهنگی در اتاق جلسه شورای فرهنگ فرهنگ عمومی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی عمومی کشور ؛ جلسه دوم هیئت رئیسه بنیاد بازارپردازی فرهنگی ایران روز شنبه 20 اسفند1401 با حضور اعضای بنیاد شامل مدیران عامل و نمایندگان مجموعه های فرهنگ‌بنیان و دبیر و کارشناسان قرارگاه بازارپردازی صنایع فرهنگی در اتاق جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور در قالب صبحانه کاری از ساعت 7:40 الی 10:40 برگزار گردید.
 در ابتدای جلسه سعید ترخانی، عضو کارگروه اجرایی و مدیر مجموعه تکم‌فیلم به شرح و بررسی پیشنهادات کارگروه اجرایی در راستای ارائه طرح‌های اقتصادی پرداخت و اعضا هر یک نقطه نظرات خود را بیان کردند. در ادامه اعضا به بررسی وضعیت ماهوی بنیاد پرداختند و نظرات و پیشنهاداتی در خصوص تامین مالی، شکل حقوقی و ساختار بنیاد ارائه نمودند.
 

 

در ادامه اعضا در مورد حضور در نمایشگاه کتاب به بحث و بررسی پرداختند و در مورد نوع حضور و نحوه ارائه نقطه نظرات خود را اعلام کردند. پس از گفتگو و بررسی چالش های پیش روی حضور در نمایشگاه کتاب، این موضوع به رای گذاشته شد و مصوب شد اعضا در یک قالب یک مجموعه یکپارچه و مستقل در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب به ارائه کتاب های شخصیت‌محور پرداخته و مجموعه ایلیا به نمایندگی از بقیه اعضا پیگیری طراحی مدل و نحوه تعامل با مدیریت نمایشگاه کتاب را به عهده گرفت.
 

شورا

 

در پایان جلسه در مورد تم پارک و شهرک سرگرمی خانواده قم گفتگو شد که اعضا توافق کردند تا مجموعه ایلیا و ایلسا به نمایندگی از مجموعه ها به طراحی این شهرک سرگرمی و تم پارک و اجرای آن بپردازند و اعضای بنیاد حضور فعالانه در این عرصه داشته باشند. در خلال این مبحث گفتگویی پیرامون فرهنگسراهای تهران و همکاری مجموعه‌ها با فرهنگسراها شد که مقرر گردید  مجموعه ایلسا به نمایندگی از بنیاد جهت گفتگو با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای تنظیم جلسات ارائه‌ها اقدام کند و جناب دیانتی، هم‌بنیانگذار مجموعه رضوان و دبیر کارگروه اجرایی بنیاد جهت بررسی ظرفیت مجموعه‌ها و نوع ارائه هایشان بررسی و جمع‌بندی ارائه دهد.

در جمع بندی مجموعه ایلسا ماموریت یافت راجع به ساختار حقوقی، پیش‌نویس هایی را ارائه دهند و در بحث طراحی؛ گرافیک گزارش‌ها  و ... را به عهده گیرند.
 
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۲۱
روابط‌عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور |