اخبار

نماینده ولی فقیه در استان سمنان

دشمنان در تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان هستند

دشمنان در تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد: دشمنان در تلاش هستند تا با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، بین مردم و مسوولان در نظام اسلامی فاصله بیاندازد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، رهبری، مردم و مکتب های ارزشی را سه رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بیان و تاکید کرد : این سه رکن همواره باید تقویت شود.

وی با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: تحت تاثیر قرار دادن فرهنگ‌ها و ارزش های مکتبی، عدالت محوری و ایجاد التهابات اقتصادی از اهداف دشمن در اغتشاشات اخیر بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به برنامه ارائه شده در خصوص جهاد تبیین در این نشست تاکید کرد: برنامه ارائه شده در خصوص جهاد تبیین در استان سمنان در بین دانش آموزان و فرهنگیان، با جدیت دنبال و اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان متذکر شد: در تمامی مراحل اجرای طرح جهاد تبیین، افراد دخیل در این طرح باید دلسوز و دغدغه مند انقلاب و دین باشند.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور استاندار سمنان و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و حضور سایر اعضا دردفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |